loading...
بازدید : 63 چهارشنبه 26 تیر 1398 نظرات (0)

در این پست قرار است فیلم ترسناک The Curse of La Llorona (نفرین لیورونا) را به شما معرفی کنم. در ادامه یک سایت بسیار خوب برای دانلود فیلم سینمایی The Curse of La Llorona معرفی خواهم کرد.

 دانلود فیلم ترسناک The Curse of La Llorona

معرفی فیلم ترسناک The Curse of La Llorona

ژانر ترسناک یکی از پرطرفدار ترین ژانرها در سینما است و فیلم های این ژانر معمولا طرفداران بیشتری را جذب خود می کنند. حال به تازگی فیلم The Curse of La Llorona در ژانر ترسناک منتشر شده است که موضوعی فراطبیعی دارد. باید گفت که در اصل این فیلم ششمین اثر در مجموعه سینمایی احضار است و به گونه ای یک فیلم فرعی دیگر از سری محبوب احضار به حساب می آید. از طرف دیگر داستان این فیلم ترسناک براساس یک فولکلور مکزیکی نوشته شده است.

در خلاصه داستان گفته شده که زنی گریان، شبحی ترسناک که میان بهشت و جهنم گیر افتاده و در سرنوشتی مهر و موم شده و شکل گرفته به دستان خودش، گرفتار شده است. او در زمان حیاتش به خاطر یک خشم ناگهانی بچه‌هایش را در رودخانه‌ای خروشان غرق می‌کند و سپس پس از گریه‌های فراوان ناشی از رنج‌ هایش، خودش را به موج‌های رودخانه می‌سپارد. حال اشک‌های او جاودانه و مرگبار شده‌اند و هر کسی که ندای مرگ را به هنگام شب از سوی او بشنود، درگیر عذاب خواهد شد. لایورونا درون سایه‌ ها می‌ خزد و کودکان را طعمه خود می‌ کند و

فیلم The Curse of La Llorona را می توان جزء فیلم هایی دانست که با بودجه بسیار پایین ساخته می شوند و در سینماها فروش بسیار خوب را تجربه می کنند. این ﻓﯿﻠﻢ ﺗﺮﺳﻨﺎک در مدتی که بر روی پرده های سینما بود در مجموع توانست 122 میلیون دلار فروش داشته باشد و سازندگان خود را راضی کند. اما باید گفت که این فیلم بر خلاف فروش بسیار خوبش نتوانسته که از طرف منتقدان نمرات خوبی دریافت کند. نمره کاربران وب سایت معتبر IMDB به این فیلم 5.6 بوده است که باید گفت بسیار پایین است.

جالب است بدانید که یکی از شناخته شده ترین سازندگان فیلم های ترسناک، تهیه کنندگی فیلم نفرین لیورونا را برعهده داشته استجیمز وان که سری معروف احضار و فیلم آکوامن را ساخته است در این فیلم تهیه کنندگی را برعهده داشته است. در فیلم The Curse of La Llorona بازیگرانی چون لیندا کاردلینی و پاتریشیا ولاسکوئز ایفای نقش داشته اند. کارگردانی این فیلم نیز برعهده مایکل چیوز بوده است که او همچنین کارگردانی فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) را نیز برعهده دارد

دانلود فیلم The Curse of La Llorona با بهترین گیفیت

 

دانلود فیلم The Curse of La Llorona

در اینجا قصد دارم یک سایت فوق العاده در زمینه داﻧﻠﻮد ﻓﯿﻠﻢ ﺗﺮﺳﻨﺎک و دیگر ژانرها به شما معرفی کنم. وب سایت بلکس آپ یک منبع فوق العاده برای دانلود تمامی فیلم ها و مخصوصا فیلم های ترسناک است. این وب سایت با دیگر سایت های دانلود فیلم تفاوت های آشکاری دارد و نسبت به آنها بروزتر و دارای آرشیوی کامل تر است. شما برای دانلود فیلم The Curse of La Lloronaکافیست به بلکس آپ بروید و نام آن را در قسمت جستجو وارد کنید. وقتی وارد صفحه دانلود فیلم شدید، در قسمت پایین می توانید لینک های تمامی کیفیت های این فیلم را مشاهده کنید و به راحتی و به صورت رایگان و سرعت بالا آنها را دانلود کنید.

در بخش ﻓﯿﻠﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ در این وب سایت شما شاهد انواع ژانرها هستید و در ابتدای این صفحه تمامی فیلم های جدید و بروز هالیوود و ایران را مشاهده می کنید. در کل اگر به دنبال دانلود فیلم های ترسناک هستید می توانید به سایت بلکس آپ مراجعه کنید.

 

بازدید : 72 یکشنبه 12 خرداد 1398 نظرات (0)

بالاخره نسخه نهایی بازی PixARK پس از گذر از دوره ی Early-Access در ۳۱م می ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. این بازی اثری تلاش برای بقا، جهان آزاد و سندباکس است که استودیو Snail Games USA وظیفه ی توسعه و انتشار آن را بدست داشته. بازی پیکس آرک با اقتباس از المان‌های بقای عنوان ARK: Survival Evolved و همچنین مکانیک‌های ساخت و ساز Minecraft شکل گرفته است. این بازی عناصر کلیدی متعددی را از عنوان ARK: Survival Evolved از جمله بقا، رام کردن دایناسورها قرض گرفته. این بازی شامل ویژگی‌هایی نظیر سیستم پیشرفت و شخصی‌سازی شخصیت‌ها، حضور بیش از ۱۰۰ دایناسور که قابل رام کردن و سوار شدن خواهند بود و … می‌شود.این بازی را میتوانید در سایت ما دانلود کنید

 

بازی PixARK دارای هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره خواهد است. شخصیت شما قادر به پیشرفت است و دنیای شما به صورت تصادفی شکل می‌گیرد، بنابراین شما، هرگز در یک فضای مشابه بازی نخواهید کرد. گیم پلی در یک محیطی که به صورت رندوم انتخاب میشود اتفاق می افتد. بنابراین شما هرگز یک اتمسفر را برای دو بار تجربه نخواهید کرد. شما انتخاب خواهید کرد که می خواهید بازی را در چه محیطی تجربه کنید این فضاها شامل غارها، جنگل ها، صحراها و دره ها و چیزهای دیگر است. سفر ماجراجویانه ی شما در محیط بازی کاملا منحصر به فرد خواهد بود! چرا که ساخت کاراکتر اصلی، نقشه های متعدد و منحصر به فرد و ماموریت هایی که به تدریج و با پیشروی در بازی برای شما ایجاد می شود، همگی باعث می شوند تا هربار اجرای بازی برای شما طعمی جدید داشته باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

(OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions

Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

 

Additional Notes: Requires broadband internet connection for multiplayer

 


بازدید : 120 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 

Grim Soul: Dark Fantasy Survival v1.9.1 Full

بازی اکشن بی نظیر گریم سوال اندروید

تاریخ بروزرسانی: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

‼️برای اینکه هنگام اجرای بازی با خطای payments unavailable روبرو نشوید، بعد از نصب بازی، بازی را در گوگل پلی پیدا کنید و روی open بزنید و از بازی لذت ببرید.

بازدید : 213 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بازی ماشین سواری اعتیاداور رانندگی بی انتها اندروید

تاریخ بروزرسانی: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

‼️بازی درایو با الهام از فیلم های اکشن 1970 و جاده های ان دوران ساخته شده است و هیچ گزینه پیچیده ای در ان دیده نمی شود و تنها کاری که می کنید این است که با ضربه زدن به صفحه نمایش با سرعت می رانید و از رانندگی دیوانه وار لذت می برید! 

بازدید : 93 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 

 

‼️بر خلاف نسخه های اخیر بازی های فیفا این بار FIFA Mobile Soccer با حجمی معادل 50 مگابایت و بدون نیاز به دیتا عرضه شده و با نصب ان برروی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین تیم جهان انتخاب شوید!(بازی انلاین است)


بازدید : 57 شنبه 05 آبان 1397 نظرات (0)

کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را ارضا کند.این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

بازدید : 105 دوشنبه 09 مهر 1397 نظرات (0)

Red Dead Redemption 2 ادامه بازی محبوب این سری است که با سبک اکشن و ماجرایی در غرب وحشی اتفاق می افتد . این سری از بازی به زودی از طرف سازندگان خود یعنی Rockstar Games برای PlayStation 4 و Xbox One منتشر شود . این بازی قرار است ورودی سوم به سری the Red Dead شده و عاقبت بازی Red Dead Redemption منتشر شده در تاریخ 2010 را معین کند . مراحل ساخت این بازی به سرعت در حال ادامه است و سازندگان آن زمان انتشار را سه ماهه دوم سال 2018 را اعلام کرده اند . این بازی قرار است با ماجرا های اکشن در جهانی باز اتفاق بیفتد که بازیکنان شخصیت اصلی بازی را در دیدگاه سوم شخص کنترل خواهند کرد . شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره یا چند نفره و به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کرده و از آن لذت ببرید . با اعلام مراحل ساخت این بازی از طرف استودیو معروف Rockstar Games در تاریخ اکتبر 2016 باعث خوشحالی دوست داران این سری شد . Rockstar Games در واقع طراحی و توسعه دهنده بازی معروف GTA V می باشد که در Red Dead Redemption 2 هم با داستانی حماسی زندگی بی رحم و خشن در منطقه مرکزی آمریکا و غرب وحشی را برای شما به تصویر خواهد کشید . بر اساس گفته توسعه دهندگان بازی این سری بر اساس جوی متفاوت و جهانی پهناور برندی جدید و جذابی را برای بازی های چند نفره و آنلاین فراهم خواهد کرد تا علاوه بر به پایان رساندن داستان جذاب این سری بتوانید به صورت آنلاین با دوستان خود از آن لذت ببرید . حال در بهار سال 2018 در انتظار این بازی زیبا و ماجرایی باشید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟