loading...
بازدید : 156 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (1)

دو ماهواره مستعمل احتمالا بر فراز شهر پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به هم برخورد خواهند کرد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، به گفته کارشناسان شرکت لئولب آمریکا، سرعت این دو ماهواره در لحظه برخورد احتمالی ۳۲ هزار و ۸۰۰ مایل بر ساعت است و اگر این دو ماهواره با هم تصادف کنند، قطعات جدا شده آنها ممکن است به سایر ماهواره‌هایی که در اطراف جو زمین در حرکت هستند، آسیب برسانند.

بازدید : 59 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

یا قابلیت ایردراپ اپل به پلتفرم گوگل اضافه می‌شود؟اگر تا به حال از آیفون استفاده کرده باشید یا با دوستان خود که آیفون دارند در ارتباط بوده باشید، مطمئنا با ویژگی ایردراپ (AirDrop) آشنایی دارید. این قابلیت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی‌های سیستم عامل iOS به حساب می‌آید. به کمک این قابلیت، کاربرانی که از آیفون استفاده می‌کنند، می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به اینترنت، فایل‌های مورد نیاز خود را با یکدیگر تبادل کنند.

بازدید : 50 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

شاسی ابرخودرو هنسی با وزن ۸۶ کیلوگرم رونمایی کرد،روز گذشته، جان هنسی، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت خودروسازی هنسی پرفورمنس، در کنفرانس خبری، زمان رونمایی ابرخودرو ونوم F5 را اواسط مرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد. این محصول با تولید محدود به ۲۴ دستگاه، قیمتی درحدود ۱/۸ میلیون دلار خواهد داشت. قدرت پیشرانه‌ی ونوم F5 نیز، بیش از ۱،۸۰۰ اسب‌بخار است. تنها ۱۲ دستگاه از این ابرخودرو مخصوص بازار آمریکا خواهد بود.

بازدید : 59 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

پردازنده‌های Ryzen 5 3500 و Ryzen 5 3500X شرکت AMD در سایت آمازون دیده شدند.پردازنده‌های ۶ هسته‌ای جدید AMD ظاهرا قرار است هنگام عرضه قیمتی ارزان‌تر از پردازنده‌های فعلی مبتنی بر معماری ذن ۲ (Zen 2) داشته باشند. 

انتظار می‌رود پردازنده‌های جدید AMD قیمتی درحدود ۲۰۰ دلار داشته باشد.

بازدید : 45 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

یکی از کمپانی های تکنولوژی ژاپنی ک متخصص ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای واقعیه، اولین شخصیت مرد مجازی رو ب نام لیام نیکورو ک یک موزیسین جوان هس رو ابداع کرده. با تکنولوژی جدید ۲۰۱۹ این کمپانی بیشتر آشنا شین.تکنولوژی جدید ۲۰۱۹اگر فکر می کنید تبدیل شدن ب یکی از ستاره های اینستاگرام این روزها سخت شده، اخبار بدی برای شما داریم چون سخت تر نیز میشه چراک حتی مدل های مجازی خوش چهره نیز قدم ب میدان رقابت گذاشتن.پس از موفقیت ستاره های مونث دیجیتالی در شبکه اجتماعی مانند میکوئلا و ایما، یک شرکت فناوری ژاپنی این بار یک مدل مذکر👦 مجازی رو طراحی کرد. نتیجه کار سخت اونها  لیام نیکورو، جوان خوش چهره ای اهل لس آنجلسه ک طبق گزارش ها برای برخی از مطرح ترین و بهترین کمپانی های روز دنیا در عرصه موسیقی، فشن و سرگرمی کار می کنه.

بازدید : 194 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

گلکسی S11 سامسونگ به نمایشگر دوگانه مجهز می شود؟

امروزه استفاده از نمایشگر دوگانه در تلفن های همراه رواج بسیاری پیدا کرده است. با این حال انتخاب یک فناوری کارآمد و مناسب همچنان امر چالش برانگیزی به شمار می آید. شرکت های سازنده در گذشته تمام تلاش خود را به کار می گرفتند تا یک نمایشگر کوچک را در قسمتی از گوشی تعبیه کنند. در آن زمان استفاده از یک نمایشگر کامل، آن هم در پنل پشتی بسیار رویایی به نظر می رسید. اما ورود محصولات با دو نمایشگر به بازار در سال گذشته، این رویا را به واقعیت تبدیل کرد.

بازدید : 54 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

اپل از ساعاتی پیش به‌صورت رسمی انتشار سیستم‌عامل جدید iPadOS را برای تبلت‌های سازگار با آن، آغاز کرده است.

- یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم‌عامل iPadOS، اضافه‌شدن ویجت‌ها به صفحه‌ی اصلی است که باعث می‌شوند کاربر بتواند صفحه‌ی اصلی آیپد را به‌شکل‌آزادانه‌تری نسبت به قبل شخصی‌سازی کند.

- ویژگی‌های دیگر نسل اول سیستم‌عامل iPadOS: از جمله حالت دارک، اعمال به‌روزرسانی‌هایی در اپل مپس، اپلیکیشن فوتوز، یادآوری و حتی پشتیبانی از کنترلر ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ۴ در آیپدها.

سیستم‌عامل iPadOS هم‌اکنون برای آیپد ایر ۲ به بعد، آیپد پرو، آیپد نسل پنجم به بعد و همچنین آیپد مینی ۴ به بعد در دسترس قرار گرفته‌است.

بازدید : 44 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

 

 ویوو گوشی هوشمند جدیدی با بهره‌مندی از پردازنده‌ اکسینوس 980 5G معرفی می‌کند

پرازنده‌ی ۸ نانومتری جدید متشکل از دو هسته‌ی کورتکس A77، شش هسته‌ی کورتکس A55، پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MP5 و NPU است.

باتوجه به اینکه استفاده از مودم‌های یکپارچه، باعث ساده‌تر شدن مادربرد می‌شوند، قیمت پایین‌تری داشته و از مصرف بهینه‌تر پاور برای بوت شدن بهره می‌برند.

مودم 5G با فرکانس استاندارد کمتر از ۶ گیگاهرتز، سرعت دانلود ۲/۵۵ گیگابیت در ثانیه را تضمین می‌کند.

همچنین می‌تواند با ترکیب سرعت downlinks شبکه‌های 4G و 5G، سرعتی تا ۳/۵۵ گیگابیت برثانیه را ارائه دهد.

بازدید : 42 چهارشنبه 13 شهریور 1398 نظرات (0)

 ردمی ۷ و ردمی ۷ ای، گوشی‌های ارزان‌قیمت سری ردمی با قیمت مناسب خود، بازار بزرگی را هدف قرار داده‌اند؛ چینی‌ها ردمی 7 و ردمی 7A را با بدنه‌ای تماما پلاستیکی روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ البته از بین دو گوشی، مدل ردمی 7 ظاهر به‌روزتری دارد.در نمای جلویی گوشی نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ دیده می‌شود که ۸۱.۵ درصد از نمای مقابل را پوشانده و ضمن داشتن بریدگی قطره‌ای کوچکی در ضلع بالایی خود، از لبه‌ی پایین با حاشیه‌ی نسبتا قطوری محدود شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟