loading...

• دانلود بازی و معرفی بازی های جدید

سازنده: Ubisoft Montreal ناشر: Ubisoft پلتفرم: PS4, PC , XBOX ONE تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس ۲۰۱۸) زمانی که صحبت از Far Cry می‌شود، ناخودآگاه ذهنم به سراغ نسخه‌های قدیمی‌

بازدید : 63 یکشنبه 06 آبان 1397 نظرات (0)

سازنده: Ubisoft Montreal

ناشر: Ubisoft

پلتفرم: PS4, PC , XBOX ONE

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۹۷ (۲۷ مارس ۲۰۱۸)

زمانی که صحبت از Far Cry می‌شود، ناخودآگاه ذهنم به سراغ نسخه‌های قدیمی‌تر مجموعه می‌رود و نمی‌خواهم خیلی به نسخه‌های جدیدتر آن فکر کنم. نه اینکه بگویم نسخه‌هایی مثل Far Cry 4 یا Primal بازی‌های بدی بودند، بلکه نسخه‌های قبل‌تر از آن‌ها، خلاقیت خاصی داشتند که باعث می‌شد فارکرای، با دیگر بازی‌های شوتر آن دوره‌ها تفاوت زیادی داشته باشد. برای مثال، زمانی که اولین نسخه بازی منتشر شد، شبیه به یک انقلاب گرافیکی واقعی بود و از طرف دیگر، گیم‌پلی جذابی هم داشت. نسخه دوم، آنقدر طبیعی بود که در آن زمان باور نمی‌کردیم گیر کردن گلوله در تفنگ هم در بازی‌ای شبیه‌سازی شده باشد یا اینکه علف‌زار‌های خشک آفریقا، بتوانند در اثر یک آتش‌سوزی کوچک، شعله‌ور شوند و جلوه‌ای شدیدا زیبا پدید بیاورند. در مورد نسخه سوم هم تنها اشاره با نام «واس» برای نشان دادن جذابیت‌های بی‌شمار بازی کافی است. با اینکه دو نسخه بعدی سری ایده‌های انقلابی‌ای نداشتند، اما باز هم نمی‌توان منتظر Far Cry 5 نماند و امیدوار نبود که یوبی‌سافت، این بار بتواند اثری لایق نام این مجموعه منتشر کند.

Far Cry 5 قرار است در مونتانا و هوپ کانتی که منطقه‌ای خیالی است، جریان داشته باشد. این بار نه با گروهی از جوانان که برای تفریح به جایی سفر کرده‌اند رو‌به‌رو هستیم و نه کاراکتری را داریم که وارد دنیایی بی‌رحم در دل آفریقا شده است؛ بلکه شخصیت اصلی بازی Far Cry 5، کلانتر جوانی است که بی‌خبر از اتفاقاتی که انتظارش را می‌کشند، به هوپ کانتی می‌رود اما در آنجا، باید با گروهی از افراطی‌های مذهبی مبارزه کند که رهبرشان، اعتقاد دارد دنیا در حال رسیدن به روز‌های پایانی خودش است! راستش را بخواهید هنوز هم نمی‌توان راحت در مورد کیفیت بازی Far Cry 5 نظر داد ولی می‌توان امیدوار بود که یوبی‌سافت، بتواند ایده جذاب بازی را در عمل هم به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کند و باعث شود همگی بتوانیم دوباره لذت تجربه یک فارکرای ناب را بچشیم.

درباره معرفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟