loading...

• دانلود بازی و معرفی بازی های جدید

  سازنده: CAPCOM پلتفرم: XBOX ONE, PS4, PC تاریخ انتشار: بهار ۲۰۱۹ عد از Devil May Cry 4 بسیاری بر این گمان بودند که این سری نیازمند تغییری حیاتی است. بنابراین برای ایجاد این تغییر، شرکت کپ

بازدید : 42 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

 

سازنده: CAPCOM

پلتفرم: XBOX ONE, PS4, PC

تاریخ انتشار: بهار ۲۰۱۹

عد از Devil May Cry 4 بسیاری بر این گمان بودند که این سری نیازمند تغییری حیاتی است. بنابراین برای ایجاد این تغییر، شرکت کپکام (Capcom) تصمیم گرفت استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) را برای ساخت DMC: Devil May Cry به خدمت بگیرد. گرچه ساخته‌ی نینجا تئوری عنوانی قابل قبول بود و باعث جلب نظر طرفداران جدیدی شد اما این نسخه آن‌طور که باید نتوانست نظر طرفداران قدیمی سری را به خود جلب کند. با این حال به نظر می‌رسد که کارگردان نسخه پنجم از برخی ویژگی‌‌های این نسخه بهره برده است.

به تازگی و در جریان رویداد TGS 2018، هیدیاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 در مصاحبه‌ای با وب‌سایت Dualshockers از تاثیر DMC برروی نسخه پنجم گفته است.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۸ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار مربوط به بازی به این قسمت مراجعه کنید.

درباره معرفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟