loading...

• دانلود بازی و معرفی بازی های جدید

  سازنده: UBISOFT پلتفرم: XBOX One , PS4 , PC تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۹۷   یوبی‌سافت مثل هر سال، کنفرانس خودش را در جریان نمایشگاه E3 2018 برگزار کرد و یکی از بازی‌های حاضر در کن

بازدید : 59 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

 

سازنده: UBISOFT

پلتفرم: XBOX One , PS4 , PC

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۹۷

 

یوبی‌سافت مثل هر سال، کنفرانس خودش را در جریان نمایشگاه E3 2018 برگزار کرد و یکی از بازی‌های حاضر در کنفرانس این شرکت، Assassin's Creed Odyssey بود؛ بازی‌ ای که البته پیش از نمایشگاه رسما تایید شده بود و در جریان کنفرانس Ubisoft، به صورت کامل رونمایی شد. جدید‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید، این بار بازیکنان را به یونان خواهد بود و با اینکه با فاصله‌ای یک ساله نسبت به نسخه Origins منتشر می‌شود، اما طبق گفته سازندگان، به مدت چند سال در دست توسعه بوده است. در Assassin's Creed Odyssey قادر خواهیم بود از بین دو شخصیت مرد و زن، یکی را به دلخواه انتخاب کنیم. بازی همچنین قرار است از حیث داشتن مکانیزم‌های نقش آفرینی، به مراتب غنی‌تر از همیشه باشد و اصلا به گفته کارگردان بازی، این نسخه سری اسسینز کرید را تقریبا به سمت تبدیل شدن به یک بازی نقش آفرینی واقعی سوق می‌دهد. 

شاید Assassin's Creed: Odyssey در نگاه شما یک بازی تکراری باشد، اما با توجه به شواهد، این بازی راه خودش را نسبت به Origins پیش گرفته است. با زومجی و نگاهی به اطلاعات بازی همراه باشید.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سری Assassin's Creed، چه بد چه خوب، از نسخه Origins راهی جدید را پیش گرفت. بازی، با اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی به این مجموعه و تغییر سیستم مبارزه، دیگر آن حال و هوای سابق خود را نداشت. اینکه از چنین تغییری خوش‌تان آمد یا نه، امری سلیقه‌ای است. اما نسخه جدید سری Assassin's Creed حالا پا را فراتر از ایده‌های Origins گذاشته و با شاهین خود، بلندپروازانه‌تر از قبل پر کشیده است. در این مجموعه، همیشه انتخاب‌های مختلفی در دسترس بازیکن قرار داشت. این که در سایه‌ها بمانید یا رو در رو دشمن را سر به نیست کنید، این که کمپ دشمن را آرام آرام تصرف کنید یا با نگهبانان را طعم تند و تیز شمشیر نوازش کنید، همیشه لذت بخش بود. نسخه‌های گذشته Assassin's Creed با اینکه انتخاب‌های فراوانی نداشتند، اما با گیم‌پلی‌ای منسجم‌تر، بازیکنان را تا آخرین لحظه رها نمی‌کردند. اما گفتنی است که در نسخه جدید این مجموعه یعنی Assassin's Creed Odyssey، دیگر از این خبر‌ها نخواهد بود؛ همه چیز وسیع‌تر و گسترده‌تر از قبل شده و با یک بازی کاملا نقش‌آفرینی طرف هستیم. استودیو یوبیسافت کوبک «Ubisoft Quebec» سعی دارد با تیری از جنس نقش آفرینی خالص، بر قلب Assassin's Creed بزند و آن را متحول کند. اما آیا او را خواهد کشت؟ یا جانی تازه به این مجموعه خواهد بخشید؟

درباره معرفی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟